середу, 15 травня 2019 р.

Суперечити самому собі: коментар на заяву владики Філарета і радість російських опонентів ПЦУ

Прочитав звернення Патріарха Філарета до всієї української православної пастви. Це досить сумно для мене і я був би радий не писати про це. Але оскільки я сам є частиною цієї пастви, тож прочитав, і мене багато чого здивувало. Ось і думаю, чи це я неправильно зрозумів, чи це все там написано?
Дякую шановній редакції РІСУ, яка опублікувала мій аналіз цього Звернення та відповідь росіянам, які зловтішаються із дебатів всередині ПЦУ. 
Запрошую читати цей ексклюзивний матеріал для РІСУ за посиланням:
https://risu.org.ua/ua/index/blog/~Wołodymyr+Wołkowski/75816/ 
А картинка: це послання до кожного з нас, щоб ми не забували, що є головне і довкола чого ми повинні єднатись. 







Немає коментарів:

Дописати коментар